Na podstawie Zarządzenia nr 5 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 lutego 2001 r. w sprawie metod i form pracy kancelaryjnej w Komendzie Głównej Policji, Centralnym Biurze Śledczym Policji, Wyższej Szkole Policji, szkołach policyjnych i Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym oraz decyzji Komendanta Szkoły w sprawie organizacji pracy Kancelarii Jawnej oraz podstawowych zasad obiegu korespondencji jawnej w Szkole Policji w Słupsku, prowadzone są następujące rejestry:
- dziennik korespondencyjny,
- dzienniki podawcze,
- rejestr zamówień publicznych,
- rejestr umów zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,
- rejestr decyzji administracyjnych,
- rejestr upoważnień i pełnomocnictw,
- rejestr upoważnień do wystawiania, podpisywania i odbioru faktur VAT,
- rejestr wniosków o udzielenie informacji publicznej,
- rejestr skarg i wniosków,
- rejestr aktów normatywnych i kierowania Komendanta Szkoły,
- książka kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Szkole Policji w Słupsku,
- rejestr poczty specjalnej,
- pocztowa książka nadawcza,
- rejestry zagadnieniowo-pomocnicze