Na podstawie Zarządzenia nr 5 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 lutego 2001 r. w sprawie metod i form pracy kancelaryjnej w Komendzie Głównej Policji, Centralnym Biurze Śledczym Policji, Wyższej Szkole Policji, szkołach policyjnych i Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym oraz decyzji Komendanta Szkoły w sprawie organizacji pracy Kancelarii Jawnej oraz podstawowych zasad obiegu korespondencji jawnej w Szkole Policji w Słupsku, prowadzone są następujące rejestry:
- dziennik korespondencyjny,
 - dzienniki podawcze,
 - rejestr zamówień publicznych,
 - rejestr umów zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,
 - rejestr decyzji administracyjnych,
 - rejestr upoważnień i pełnomocnictw,
 - rejestr upoważnień do wystawiania, podpisywania i odbioru faktur VAT,
 - rejestr wniosków o udzielenie informacji publicznej,
 - rejestr skarg i wniosków,
 - rejestr aktów normatywnych i kierowania Komendanta Szkoły,
 - książka kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Szkole Policji w Słupsku,
 - rejestr poczty specjalnej,
 - pocztowa książka nadawcza,
 - rejestry zagadnieniowo-pomocnicze